Problematika negativní reklamy

Název práce: Problematika negativní reklamy
Autor(ka) práce: Machek, Václav
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První kapitola této práce obsahuje souhrn informací, definic, metod, postupů, účinků, legislativních charakteristik a možností využití negativní reklamy v politických volebních kampaních, včetně popisu jejího historického vývoje v České republice a Spojených státech amerických. Druhá kapitola obsahuje hypotézy pro dotazníkové šetření veřejného mínění, včetně jeho vyhodnocení a analýzu negativních prvků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2006 a 2010, se zaměřením na sledování vývoje využití negativní reklamy.
Klíčová slova: politické volební kampaně; Negativní reklama; volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Název práce: Issue of negative advertising in political campaigns
Autor(ka) práce: Machek, Václav
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first chapter of this thesis contains a summary of information, definition, methods, procedures, effects, legislative features and the possibilities of using negative advertising in political election campaigns, including a description of its historical development in the Czech Republic and the United States of America. The second chapter contains a hypothesis for a survey of public opinion, including its evaluation and analysis of the negative elements of the election to the Parliament of the Czech Republic between 2006 and 2010, focusing on monitoring of the development use of negative advertising.
Klíčová slova: Parliament of the Czech Republic; political campaign; Negative advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 12. 2010
Datum podání práce: 1. 5. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29376/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: