Analýza komunikační strategie Starbucks coffee

Název práce: Analýza komunikační strategie Starbucks coffee
Autor(ka) práce: Jeriová, Karolína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie dlouhodobě úspěšné společnosti z hlediska marketingu, z hlediska preferencí volby marketingových nástrojů, které společnost využívá. Součástí hlavního cíle je formulace doporučení společnosti Starbucks, aby byla schopná zaujmout širší spektrum českých zákazníků. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu- značka, brand a nástroje marketingové komunikace. V práci je zmíněno využití psychologie v reklamě. V aplikační části jsou popsány základní principy úspěchu společnosti Starbucks coffee a nástroje k jeho dosažení. Součástí aplikační části je analýza internetových diskusí o společnosti Starbucks coffee a orientační dotazníkové šetření, které je zaměřeno na vnímání společnosti českou veřejností. Závěrečná část shrnuje zjištěné výsledky a obsahuje návrhy pro společnost Starbucks coffee k zaujmutí širšího spektra českých zákazníků.
Klíčová slova: Starbucks coffee; nástroje marketingové komunikace; image; značka
Název práce: Ananlysis of communications strategy Starbucks coffee
Autor(ka) práce: Jeriová, Karolína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Skokanová, Dagmar
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of my thesis is to analyze the communication strategy of long-term success in terms of marketing, in terms of preference of marketing tools that the company uses. The main objective is to formulate recommendations for Starbucks to be able to deliver a broader spectrum of Czech customers. In the theoretical section defines the basic concepts of marketing, brand, brand and marketing communication tools. The paper mentioned the use of psychology in advertising. The practical part describes the basic principles of success of Starbucks coffee and tools to achieve it. The application of the analysis of online discussions about the Starbucks coffee and an indicative survey, which focused on the perception of the Czech public. The final section summarizes the results and includes suggestions for Starbucks Coffee to capture a wider range of Czech customers.
Klíčová slova: Starbucks coffee; marketing communications tools; image; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2010
Datum podání práce: 15. 4. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28318/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: