Vliv sociální reklamy na psychiku člověka

Název práce: Vliv sociální reklamy na psychiku člověka
Autor(ka) práce: Gaivanovitch, Dasha
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem sociální reklamy, vlivem tohoto typu reklamy na chování a na postoje člověka v jeho každodenním životě. Cílem této práce je zjištění do jaké míry sociální reklama ovlivňuje chování lidí, do jaké míry je známá ve společnosti a do jaké míry je efektivná. Teoretická část zahrnuje vymezení pojmu sociální reklamy, její historií, typy a způsoby ovlivňování a manipulování emocími člověka. Praktická část obsahuje interpretace výsledků empirického výzkumu vzhledem ke stanoveným hypotézam, zahrnuje i rozhodnuti o tom, jestli získané výsledky jsou v souhlasu nebo rozporu se stanovenými v teoretické části tvrzeními.
Klíčová slova: emoce; sociální reklama; reklama
Název práce: The influence of the Public Service Announcement on the People's Psyche
Autor(ka) práce: Gaivanovitch, Dasha
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hubinková, Zuzana
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is about the conception of the public service announcement, about the influence of this type of advertising on the men's behavior and attitude in their everyday life. The aim of this thesis is to find out how deeply public service announcement influences the behavior of the people, to find out if this term is known in the society and to learn if it is effective. The theoretical part includes the definition of the term PSA (public service announcement), it's history, types and methods of influence and manipulation with the emotions of the people. The practical part includes the interpretation of the results of the empirical research according to the hypothesis mentioned in the theoretical part. Provides the informations if the theoretical and practical parts are in agreement.
Klíčová slova: advertising; emotions; public service announcement

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2010
Datum podání práce: 15. 4. 2011
Datum obhajoby: 24. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27557/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: