Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic

Název práce: Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Autor(ka) práce: Javořík, Tomáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vacek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu. Praktická část se zaměřuje na vývoj a analýzu současného stavu věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Primárním cílem práce je zjistit, do jaké míry je program efektivní z pohledu udržení zákazníků, popřípadě jejich vyššího plnění a také, jak se podílí na tvorbě image společnosti.
Klíčová slova: Výhody pro zákazníky; Věrnostní program; Loajalita; Podpora prodeje
Název práce: Analysis of the loyalty program Telefónica O2 Czech Republic
Autor(ka) práce: Javořík, Tomáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vacek, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with loyalty programs, frequent flyer program, especially Telefónica O2 Czech Republic. The work deals with the very meaning of existence of loyalty programs, about why companies pay to finance these activities. At the same time, the work seeks to capture new trends in these programs and provide guidance on creating an effective loyalty program. The practical part focuses on the development and analysis of the current state of loyalty program of Telefónica O2 Czech Republic. The primary aim is to ascertain to what extent the program is effective in terms of customer retention, or their high performance and also how to participate in creation of the company's image.
Klíčová slova: Loyalty; Sales promotion; Loyalty program; Benefits to customers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2010
Datum podání práce: 9. 5. 2011
Datum obhajoby: 18. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30478/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: