Analýza nástrojů internetového marketingu se zaměřením na firmy v ČR

Název práce: Analýza nástrojů internetového marketingu se zaměřením na firmy v ČR
Autor(ka) práce: Černý, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První část popisuje základní pojmy a teorie marketingu se zaměřením na marketingové komunikace a aktuální trendy. Hlavní téma této bakalářské práce, tedy internetový marketing a jeho nástroje, je po teoretické stránce zpracováno v druhé kapitole. Následuje vymezení relevantních statistik, které dokumentují využití internetu v českých firmách i domácnostech a dotváří tak základ pro vlastní výzkum, jenž porovnává přístup k internetovému marketingu v různých typech podniků a v různých odvětvích. Vedle vlastních doporučení pro jednotlivé společnosti autor nastiňuje obecná východiska moderního marketingu informační doby.
Klíčová slova: nástroje internetového marketingu; marketingové komunikace; marketingové trendy; internetový marketing
Název práce: Analysis of internet marketing tools with the focus on czech companies
Autor(ka) práce: Černý, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first part represents an overiew of basic marketing terms and concepts with the emphasis on marketing communications and current marketing trends. The main topic of this bachelor thesis, internet marketing and its tools, gets an in-depth analysis in the second chapter, followed by relevant statistics concerning the use of internet in the Czech Republic. These two parts form a theoretical background for the actual research which compares the attitudes towards internet marketing within a group of different companies from different industries. The authors draws universal conclusions on modern era marketing, as well as particular recommendations for each company.
Klíčová slova: internet marketing; internet marketing tools.; marketing communications; marketing trends

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2010
Datum podání práce: 11. 2. 2011
Datum obhajoby: 19. 4. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28211/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: