Aplikace marketingu v neziskové organizaci - Nadační fond obětem holocaustu

Název práce: Aplikace marketingu v neziskové organizaci - Nadační fond obětem holocaustu
Autor(ka) práce: Vintrová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Borges, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o marketingu obecně a konkrétně o marketingu neziskových organizací v České republice. V teoretické části se zabývám marketingem služeb, které neziskové organizace poskytují, a následně i stručným popisem různých typů těchto organizací. V části praktické pak definuji marketing na konkrétní neziskové organizaci Nadační fond obětem holocaustu. Cílem této práce je popsat marketing této organizace, zhodnotit jeho současnou strategii a na základě vlastních průzkumů ohodnotit jeho stávající úspěšnost. Dalším cílem je doporučení vhodných inovací a novinek, které by mohly být zavedeny i do běžné denní praxe organizace.
Klíčová slova: Nadační fond obětem holocaustu; Nezisková organizace; Marketing
Název práce: Application of marketing in the non-profit organization – Foundation for Holocaust Victims
Autor(ka) práce: Vintrová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Borges, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with marketing in general and specifically looks at the marketing of non-profit organizations in the Czech Republic. In the theoretical part, I talk about the marketing of the services that they provide, followed by a brief description of the different type of non-profit organizations. In the practical part, I define the specific marketing of a concrete non-profit organization, the Foundation for Holocaust Victims. The aim of this thesis is to describe the marketing of this actual organization, to assess its current strategy and to rate its present success on the basis of my own research. Another goal is to recommend suitable innovations and new approaches, which could be introduced into the organization's work practice.
Klíčová slova: Marketing; Non-profit organization; Foundation for Holocaust Victims

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 18. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27527/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: