Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii

Název práce: Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii
Autor(ka) práce: Baraniaková, Júlia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Podobová, Katarína
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľ bakalárskej práce je teoreticky vymedziť pojem guerillový marketing ako jeden z nových trendov marketingovej komunikácie, poukázať na jeho výhody a nedostatky oproti tradičnej marketingovej komunikácii. Následne ako praktickú ukážku formou hĺbkového individuálneho rozhovoru priblížiť stratégiu vybranej spoločnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanoviť vnímanie guerillových aktivít a povedomie a postoj ku značke Nike medzi študentmi VŠ. Uvedené metódy skúmania spolu s teoretickými východiskami potvrdzujú guerillový marketing ako jeden z obľúbených a v praxi využívaných trendov marketingovej komunikácie, ktorý pomáha budovať povedomie o značke a vzťah so zákazníkom. Je ale dôležité, aby boli všetky guerillové aktivity použité v súlade s ostatnými prvkami marketingovej stratégie firmy.
Klíčová slova: nové trendy; marketingová komunikácia; guerilla marketing
Název práce: Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii
Autor(ka) práce: Baraniaková, Júlia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Podobová, Katarína
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.
Klíčová slova: marketingová komunikace; guerilla marketing; nové trendy
Název práce: Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Autor(ka) práce: Baraniaková, Júlia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Podobová, Katarína
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The goal of the bachelor thesis is to theoretically define guerrilla marketing as one of the new trends in marketing communication and to point out its advantages and disadvantages compared to traditional marketing communication. Moreover, the aim is to show its practical use on a company active on the Czech market (Nike CR) by individually interviewing its current marketing manager for CR and SR who explains the company's strategy in the field of guerilla marketing. Finally, the goal is to examine the brand awareness and attitude to company's guerilla activities among university students via a short questionnaire. The stated methods of research confirmed guerilla marketing as a popular trend often used by companies within their integrated communication strategy among other traditional and modern forms of communication.
Klíčová slova: modern trends; guerilla marketing; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 18. 5. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26509/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: