Strategické řízení firmy Magneton a. s

Název práce: Strategické řízení firmy Magneton a. s
Autor(ka) práce: Tůmová, Miluše
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chalupský, Vladimír
Oponenti práce: Zapletalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Charakteristika procesu strategického řízení ve firmě Magneton a. s., tvorba strategie pro tuto firmu. Popsání procesu vyhledávání potenciálních zákazníků výrobní firmy.
Klíčová slova: etapy strategického řízení; strategické cíle; strategie; strategické řízení

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 5. 2007
Datum podání práce: 11. 5. 2007
Datum obhajoby: 12. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5445/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: