Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR

Název práce: Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR
Autor(ka) práce: Kalinová, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Černý, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Marketingová a komunikační strategie společnosti SAP ČR se zabývá analýzou současné komunikace společnosti se zaměřením na využití sociálních médií. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická se zaměřuje na vysvětlení pojmů komunikace, marketingové komunikace jako součásti marketingového mixu a především specifikací sociálních médií. Druhá, praktická část obsahuje rozbor současné komunikace společnosti a provádí analýzu komunikace s využitím sociálních médií. Na závěr je provedeno vyhodnocení potenciálního využití sociálních médií v komunikační strategii společnosti SAP ČR.
Klíčová slova: komunikace; blogy; sociální sítě; sociální média; marketingová komunikace
Název práce: Marketing and communication strategy of SAP Czech Republic
Autor(ka) práce: Kalinová, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Černý, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis named "Marketing and communication strategy of SAP Czech Republic" analyses contemporary communication of the company, focusing on communication using social media. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on explanations of communication, marketing communication as a part of the marketing mix and in particular the specifications of social media. The second part of the thesis contains the analysis of the contemporary communication of the company and analyses communication using social media. The final chapter provides an evaluation of the potential use of social media in the communication strategy of SAP Czech Republic.
Klíčová slova: social networks; blogs; social media; communication; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29012/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: