Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky

Název práce: Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Autor(ka) práce: Kraft, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Smékal, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá využíváním mediatypů v kategorii rychloobrátkového zboží se zaměřením na jogurtové výrobky. V teoretické části jsou popsány subjekty a fungování mediálního trhu, důležité mediální ukazatele, výzkumy a projekty na monitorování reklamních výdajů. Po rozdělení médií z teoretického hlediska následuje kapitola zkoumající trhy jednotlivých mediatypů spolu s jejich charakteristikou, která vyústí ve zhodnocení jejich výhod a nevýhod pro reklamní komunikaci. Závěrečná část práce analyzuje mediamix a reklamní výdaje na celém českém reklamním trhu, trhu FMCG a trhu jogurtů, kde porovnává komunikaci vybraných významných výrobců.
Klíčová slova: mediatypy; mediamix; jogurtové výrobky
Název práce: Media mix in the FMCG category - yoghurt products
Autor(ka) práce: Kraft, Zdeněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Smékal, Vít
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis inquires into media mix in the FMCG category, focusing on yoghurt products. The theoretical part describes the mediamarket entities and functioning, important media indicators, media research projects and monitoring projects of advertising expenditures. After the division of the media from a theoretical point of view comes a chapter exploring the markets of particular media types and their characteristics which results in the evaluation of their advantages and disadvantages in advertising communication. The final part analyzes the media mix and advertising spending over the whole Czech advertising market, the FMCG market and then yoghurt market comparing the communication of the major yoghurt manufacturers.
Klíčová slova: media types; yoghurt products; media mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29000/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: