PR komunikace Telco divize společnosti Samsung

Název práce: PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Autor(ka) práce: Vlachová, Libuše
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Hlaváčková, Kristina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
Klíčová slova: Online komunikace; Media Relations; PR nástroje; mobilní telefony; Public Relations; Samsung Czech and Slovak, s.r.o.
Název práce: PR communication of Samsung's Telephone division
Autor(ka) práce: Vlachová, Libuše
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Hlaváčková, Kristina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis is concerning the PR communication of Samsung's Telephone division in the Czech Republic. The target of the diploma thesis is to identify key PR tools used in practice by Telephone division of Samsung, analysis and evaluation of those tools together with recommendation of future development for further improvement of the communication quality. The theoretical part includes: introduction into PR, description of strategic PR process, characteristics of PR tools and list of PR advantages and disadvantages. The introduction of Samsung Electronics and its representant on the Czech market - Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. is part of the practical section of the diploma thesis. There is also paid attention to characteristics of the Czech market with mobile phones, analysis of PR tools used by Telephone division and on the basis of obtained knowledge are suggested opportunities how to improve quality of PR communication.
Klíčová slova: Public Relations; Online communication; Media Relations; PR tools; Samsung Czech and Slovak, s.r.o.; mobile phones

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28003/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: