Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti Diesel

Název práce: Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti Diesel
Autor(ka) práce: Zvadová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom tejto práce je poukázať na špecifiká marketingovej komunikácie v módnom priemysle na príklade konkrétnu spoločnosť, talianskej spoločnosti Diesel. Teoretické vedomosti z módneho marketingu, manažmentu módnych spoločností a charakteristiky módneho trhu sú použité na značku Diesel. Marketingová komunikácia je podrobená analýze jednotlivých kampaní a potom sú zhrnuté spoločné vlastnosti celej komunikácie. Spoločné črty sú porovnané s komunikáciou prémiových značiek v oblasti módy a módnych značiek bežne k dispozícii. Následne je popísané pôsobenie spoločnosti na českom a slovenskom trhu.
Klíčová slova: Marketingová komunikácia; Fashion marketing; Diesel
Název práce: Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti Diesel
Autor(ka) práce: Zvadová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem této práce je poukázat na specifiky marketingové komunikace v oblasti módního průmyslu na příkladu konkrétní firmy, italské společnosti Diesel. Teoretické znalosti z oblasti módního marketingu, managementu módnich firem a charakteristických znaků módního trhu jsou aplikovány konkrétne na značku Diesel. Marketingová komunikace společnosti je podrobena analýze jednotlivých kampaní a následně shrnuta do společných znaků celé komunikace. Společné znaky jsou porovnány se znaky komunikace prémiových značek v móde a módnych značek bežně dostupných. Záver práce je popsáno působení společnosti Diesel na českém a slovenském trhu.
Klíčová slova: Fashion marketing; Marketingová komunikace; Diesel
Název práce: Analysis of Marketing communication of Diesel company
Autor(ka) práce: Zvadová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main objective of this work is to highlight the specifics of marketing communications in the fashion industry on an example of a particular company, an Italian company Diesel. Theoretical knowledge of fashion marketing, management of fashion companies and the characteristics of the fashion market are applied to the brand Diesel. Marketing Communication is subject of analysis of individual campaigns and then summarized the common characteristics of the whole communication. Common features are compared with the communication features of premium brands in fashion and fashion brands of mass market. At the end is described Diesel brand on Czech and Slovak markets.
Klíčová slova: Marketing Communication; Diesel; Fashion Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2011
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27746/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: