Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus

Název práce: Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus
Autor(ka) práce: Nováková, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Rozlivka, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.
Klíčová slova: trendy; nákupní chování; komerční komunikace
Název práce: Contemporary trends in the commercial communication focused on the purchasing cycle
Autor(ka) práce: Nováková, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Rozlivka, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis explains the term the commercial communication, especially parts of the communication mix. But mainly it analyzes contemporary situation in the commercial communication, which changes are happening and it also describes trends in the adressing the customers. One chapter is dedicated to the Purchasing cycle which is a product of the McCann-Erickson advertising agency.
Klíčová slova: trends; commercial communication; purchasing behaviour

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 6. 2010
Datum podání práce: 28. 12. 2010
Datum obhajoby: 13. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26753/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: