Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb

Název práce: Nové marketingové koncepty v nabídce stravovacích služeb
Autor(ka) práce: Kostková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Zábranská, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním nových marketingových konceptů stravovacích služeb, především restaurací. Cílem práce je získání podrobnějších informací z oblasti marketingu stravovacích služeb, analýza nových konceptů a ověření hypotéz dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř kapitol. Do popředí zájmu budou postaveny především inovativní a zážitkové marketingové přístupy, které budou teoreticky přiblíženy v první kapitole. V té bude dále nastíněna teorie marketingového řízení a charakteristika marketingu služeb. Ve druhé kapitole se práce zaměřuje na marketing služeb cestovního ruchu. Konkrétně se zde soustředí na specifika stravovacích služeb. Ve třetí kapitole jsou analyzovány marketingové koncepty stravovacích provozů v České republice a v zahraničí. Další, čtvrtá, kapitola obsahuje analýzu výsledků dotazníkového šetření prováděného online. Cílem tohoto průzkumu vypracovaného pro účely této diplomové práce je zjistit, jak velká část reprezentativního vzorku dotazovaných někdy navštívila, v Čechách nebo v zahraničí, zážitkovou restauraci a co konkrétního zážitek vyvolalo. Do další části této kapitoly jsou včleněny dva rozhovory s odborníky z oblasti pohostinství.
Klíčová slova: Zážitkový marketing; Marketingové koncepty; Marketing služeb; Restaurace; Stravovací zařízení; Gastronomie
Název práce: New marketing concepts in food services offer
Autor(ka) práce: Kostková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mlejnková, Lena
Oponenti práce: Zábranská, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis is on researching new marketing concepts in food services offer, especially restaurants. Aim of the thesis is to gain more detailed information from the field of marketing of food services, analysis of the new concepts and examination of hypothesis of the survey research. The thesis is divided into four chapters. To the forefront of interest are brought above all innovative and experiential marketing approaches, which are introduced in the first chapter. There is also mentioned theory of marketing management and characteristics of services marketing. In the second chapter the thesis focuses on tourism services marketing. In the third chapter are analyzed marketing concepts of restaurant businesses in the Czech Republic and foreign countries. Next, fourth chapter includes analysis of results of the survey that was carried out online. Goal of this research, that was carried out for purposes of this thesis, is to find out how many interviewees have ever been, either in the Czech Republic or in any foreign country, in experiential restaurant and what in particular evoked the experience. The next part of this chapter features two interviews with professionals from the field of tourism and food services.
Klíčová slova: Experiential marketing; Marketing concepts; Services marketing; Restaurants; Food services; Gastronomy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2009
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 10. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/23705/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: