Návrh komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice

Název práce: Návrh komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice
Autor(ka) práce: Marešová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kešner, Martin
Oponenti práce: Žižková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je tvorba návrhu komunikační strategie jazykové školy Jipka Butovice. Komplexní rozbor nákladů marketingové komunikace vzhledem k dílčímu členění podílů nákladů jednotlivých komunikačních disciplín je základní používanou metodou práce. Dílčím cílem je vytvořit ucelený přehled o struktuře a vývoji marketingových nákladů v rámci sledovaného období. Prostřednictvím analýzy charakteristiky studentů jazykové školy, analýzy jejich spokojenosti a loajality, a analýzy poskytovaných slev stanovit faktory spokojenosti a definovat zákonitosti spotřebitelského chování. Výstupem je shrnutí závěrů analýz a následná řada doporučení pro vedení společnosti, která je podkladem pro strategická rozhodování a budoucí plánování. Úlohou návrhu komunikace vyvozeného ze vztahu k závěrům vybraných analýz je zvýšit úroveň řízení vztahů se zákazníky a efektivně alokovat náklady na jednotlivé nástroje marketingové komunikace jazykové školy.
Klíčová slova: řízení vztahů se zákazníky; marketingová komunikace; hodnotový management; analýza nákladů
Název práce: Proposed communication strategy for Jipka Butovice language school
Autor(ka) práce: Marešová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kešner, Martin
Oponenti práce: Žižková, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the diploma thesis is to draw up the proposal for a communication strategy for the Jipka Butovice language school. A comprehensive analysis of marketing communication costs through the partial breakdown of costs for individual communication disciplines is applied as the working method. The partial objective is to create a comprehensive overview of the structure and the development of marketing costs within the monitored period. By analyzing the characteristics of the language school students, their satisfaction and loyalty and by analysing the discounts offered, the satisfaction factors and defining patterns of customer behaviour are further determined. The output is a summary of the analysis conclusion and a subsequent series of recommendations for company management which forms the basis for strategic decision making and future planning. The role of the communication proposal derived from the relationship of the conclusions drawn from the selected analysis is to increase the level of customer relationship management and to effectively allocate the costs for various marketing communication tools for the language school.
Klíčová slova: marketing communication; value management ; cost analysis; customer relationship management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 3. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 9. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31083/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: