Komunikační model lokálního neziskového projektu

Název práce: Komunikační model lokálního neziskového projektu
Autor(ka) práce: Těhlová, Milada
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce "Komunikační model lokálního neziskového projektu festival Jeden svět Benešov 2011" je zaměřena na teorii komunikačního modelu, který zahrnuje analýzu, cíle, cílové skupiny, strategii, taktiku a vyhodnocení a následnou aplikaci teoretického modelu na lokální neziskový projekt festivalového charakteru. V teoretické části je popsaná tvorba komunikačního modelu. Vyčleněna a podrobněji zpracovaná je část orientovaná na společenskou odpovědnost firem a fundraising. Jedna z kapitol je také věnovaná oblasti sponzoringu. Práce dále popisuje festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět, jeho specifika a způsob fungování ve vztahu k regionálním festivalům, které se v rámci Jednoho světa konají. Detailněji je popsán regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Praktická část práce se věnuje uplatnění teoretického modelu na regionální festival Jeden svět Benešov 2011. Součástí problematiky je i zhodnocení praktické aplikace komunikačního modelu a souhrn rad a doporučení pro festivalový rok 2012.
Klíčová slova: komunikace; Jeden svět; festival; společenská zodpovědnost firem; komunikační nástroje; Komunikační model; lokální neziskový projekt; PR
Název práce: Communication Model of Local Nonprofit Project
Autor(ka) práce: Těhlová, Milada
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Hanzlík, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor's thesis "Communication Model of Local Nonprofit Project Festival One World Benešov 2011" is focused on theory of communication model that involves analysis, targets, target groups, strategy, tactics and evaluation and consequent application of theoretical model on local nonprofit festival type project. In the theoretical part, the formation of communication model is depicted. The part concerned with corporate social responsibility and fundraising is detached and scrutinized more closely. One of the chapters is also devoted to sponsoring. Furthermore, the thesis describes the human rights documentary film festival One World, its specifics and the manner of functioning in the relationship towards the regional festivals, which take place within the frame of One World. Regional festival One World Benešov 2011 is inspected in more detail. The practical part concerns itself with employing the theoretical model on the regional festival One World Benešov 2011. The issues discussed involve assessment of practical application of communication model and overview of advices and recommendations for festival year 2012.
Klíčová slova: Corporate Social Responsibility; Communication tools; Festival; Communication model; One World; Communication; Local nonprofit project; PR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: