Využití sociálních sítí v Public Relation

Název práce: Možnosti využitia sociálnych sietí v Public Relations
Autor(ka) práce: Vilčko, Vincent
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Svoboda, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto diplomová práca sa zameriava na analyzovanie situácie na poli verejných a biznis sociálnych sietí vo svete i v Českej Republike. Predstavuje vybrané druhy softwaru určeného na implementáciu vo firemnom prostredí a následné spracovanie relevantných dát získaných z týchto sietí. V druhej časti sa sústreďuje na oblasť Public Relations v prostredí miestnych firiem, zisťuje možnosti ohodnotenia prínosu odvetvia pre spoločnosť a pojednáva o spôsobe prepojenia PR s rozvíjajúcim sa trendom každodenného využívania virtuálnych sociálnych sietí v spoločnosti a vo firemnom prostredí.
Klíčová slova: Public Relations; Sociálna sieť; Enterprise Social Network
Název práce: Využití sociálních sítí v Public Relation
Autor(ka) práce: Vilčko, Vincent
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Svoboda, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analyzování situace na poli veřejných a byznys sociálních sítí ve světě i v České Republice. Představuje vybrané druhy softwaru určeného k implementaci ve firemním prostředí a následné zpracování relevantních dat získaných z těchto sítí. Ve druhé části se zaměřuje na oblast Public Relations v prostředí místních firem, zjišťuje možnosti ohodnocení přínosu odvětví pro společnost a pojednává o způsobu propojení PR s rozvíjejícím se trendem každodenního využívání virtuálních sociálních sítí ve společnosti a ve firemním prostředí.
Klíčová slova: Public Relations; Enterprise Social Network; Sociální síť
Název práce: Possibilities of using social networks in Public Relations
Autor(ka) práce: Vilčko, Vincent
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Molnár, Zdeněk
Oponenti práce: Svoboda, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis aims to analyze the situation on the field of public business and social networks in the world and Czech Republic. It represents the types of software designed for implementation in a business environment and subsequent processing of the relevant data obtained from these networks. The second part focuses on the area of the Public Relations in the local business environment, identifying opportunities for evaluating the contribution for the company and discusses how PR links with emerging trends of everyday use of virtual social networks in companies and in corporate environments.
Klíčová slova: Enterprise Social Network; Social network; Public Relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Kognitivní informatika
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 9. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27437/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: