Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Vágnerová, Jitka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Krajča, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako formou vstupu na zahraniční trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na historii franchisingu, výhody a nevýhody spojené s tímto podnikáním, franchisovou smlouvu a vývoj franchisingu v České republice. Praktická část se soustředí na dva fitnessové franchisové řetězce, na společnosti Expreska a Contours.
Klíčová slova: Expreska; franchising; Contours; fitness
Název práce: Franchising as a form of entering a foreign market
Autor(ka) práce: Vágnerová, Jitka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Krajča, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with franchising as a form of entering a foreign market. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first part is focused on the history of franchising, advantages and disadvantages connected with this kind of enterprise, franchise treaty and the development of franchising in the Czech Republic. The practical part describes two fitness franchise chains, the companies Expreska and Contours.
Klíčová slova: Expreska; Contours; fitness; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30448/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: