Využití internetového marketingu v propagaci destinace Slovensko

Název práce: Využitie internetového marketingu v propagácii destinácie Slovensko
Autor(ka) práce: Jutková, Jaroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Rojkovičová, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa venuje téme internetového marketingu a jeho využitia v propagácii cestovného ruchu na Slovensku. Popisuje možnosti propagácie destinácie cestovného ruchu, porovnáva typy médií a bližšie sa zameriava na internet ako marketingové médium. Predstavuje vybrané nástroje internetového marketingu najlepšie aplikovateľné pre propagáciu destinácie. Zameriava sa tiež na subjekty propagujúce cestovný ruch na Slovensku a predstavuje najdôležitejšie webové stránky prezentujúce Slovensko. Mapuje aktuálne využitie nástrojov internetového marketingu v propagácii Slovenska a porovnáva ich s príkladmi využitia inými destináciami. Nasledujú konkrétne návrhy, ako sa uvedené nástroje internetového marketingu dajú aplikovať. Rozvíja témy ako využitie sociálnych médií a YouTube, rozvoj satelitných webových stránok a platenej reklamy vo vyhľadávačoch. Práca obsahuje reálny návrh PPC (Pay-Per-Click) kampane, ale neopomína ani mobil marketing alebo využitie rôznych webových aplikácií. V budúcnosti bude už teraz silný trend internetovej komunikácie ďalej posilňovať. Cieľom práce bolo preto navrhnúť aplikovateľný mix nástrojov, ktoré by výrazným spôsobom pomohli zlepšiť postavenie Slovenska vo svetovom cestovnom ruchu.
Klíčová slova: internetový marketing; propagácia Slovenska; marketing destinácie
Název práce: Využití internetového marketingu v propagaci destinace Slovensko
Autor(ka) práce: Jutková, Jaroslava
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Rojkovičová, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu a jeho využití v propagaci cestovního ruchu na Slovensku. Popisuje možnosti propagace destinace cestovního ruchu, porovnáva typy médií a blíže se zaměřuje na internet jako marketingové médium. Představuje vybrané nástroje internetového marketingu nejlépe aplikovatelné pro propagaci destince. Zaměřuje se rovněž na subjekty propagující cestovní ruch na Slovensku a představuje nejdůležitější webové stránky prezentující Slovensko. Mapuje aktuální využití nástrojů internetového marketingu v propagaci Slovenska a porovnává je s příklady využití jinými destinacemi. Následují konkrétní návrhy, jak sa uvedené nástroje internetového marketingu dají aplikovat. Rozvíjí témata jako využií sociálních médií a YouTube, rozvoj satelitních webových stránek a placené reklamy vo vyhledávačích. Práce obsahuje reálný návrh PPC (Pay-Per-Click) kampaně, ale neopomíná ani mobil marketing nebo využití různých webových aplikací. V budoucnu bude již nyní silný trend internetové komunikace dále posilovat. Cílem práce bylo proto navrhnout aplikovatelný mix nástrojů, které by výrazným způsobem pomohly zlepšit postavení Slovenska ve světovém cestovním ruchu.
Klíčová slova: propagace Slovenska; marketing destinace; internetový marketing
Název práce: Use of internet marketing in promotion of Slovakia as the tourism destination
Autor(ka) práce: Jutková, Jaroslava
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Rojkovičová, Veronika
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the internet marketing and its use in promoting tourism in Slovakia. It describes forms of promotion of a tourism destination, compares different media types and focuses more on the internet as a marketing medium. Selection of the best internet marketing tools applicable for destination promotion are presented. It also introduces Slovak tourism entities and the most important websites presenting tourism in Slovakia. The work describes current use of internet marketing tools promoting Slovakia and compares them with examples used by other destinations. This is followed by specific suggestions, how can described internet marketing tools be applied. Thesis deals with topics such as social media and YouTube, development of satellite websites, and paid advertising in search engines. The work includes practical proposal of a PPC (Pay-Per-Click) campaign. Part of the thesis is devoted also to use of the mobile marketing and various web applications. In the future, already strong trend of internet marketing will further increase in its importance. The goal of this diploma thesis is to propose applicable mix of internet marketing tools, which would significantly improve the position of Slovakia in the world tourism.
Klíčová slova: promotion of Slovakia; destination marketing; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2010
Datum podání práce: 10. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28637/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: