Analýza sortimentu spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s r.o

Název práce: Analýza sortimentu spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s.r.o
Autor(ka) práce: Kurucová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou sortimentu firmy Toyota Motor Czech spol. s.r.o. pôsobiacej na slovenskom a českom trhu automobilov. V práci vychádzam z teoretického základu popísaného v prvej časti. Nasleduje praktická časť, v ktorej sa najskôr všeobecne venujem aktuálnej situácii na trhu automobilového priemyslu ako v Českej, tak v Slovenskej republike. Ďalej charakterizujem firmu Toyota Motor Czech spol. s.r.o., popisujem najdôležitejšie modely firmy a s nimi súvisiace segmenty trhu. Zisťujem, ako sú na tom jednotlivé modely Toyota čo sa týka ceny a predajnosti oproti konkurencii. V záverečnej časti zhŕňam nadobudnuté informácie a vyvodzujem odporúčania, ktoré by mohla firma využiť v budúcnosti pre zlepšenie pozície jednotlivých modelov.
Klíčová slova: konkurencia; produkt; marketing; cena; referenčný kôš
Název práce: Analýza sortimentu spoločnosti Toyota Motor Czech, spol. s r.o
Autor(ka) práce: Kurucová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou sortimentu firmy Toyota Motor Czech spol. s.r.o. působící na českém a slovenském trhu automobilů. V práci vycházím z teoretického základu popsaného v první části. Následuje praktická část, v níž se nejprve obecně věnuji aktuální situaci na trhu automobilového průmyslu jak v České, tak ve Slovenské republice. Dále charakterizuji firmu Toyota Motor Czech spol. s.r.o., popisuji nejdůležitější modely firmy a s nimi související segmenty trhu. Zjišťuji, jak jsou na tom modely Toyota, co se týče ceny a prodejnosti, oproti konkurenci. V závěrečné části shrnuji získané informace a vyvozuji doporučení, které by mohla firma využít v budoucnu ke zlepšení pozice jednotlivých modelů.
Klíčová slova: cena; marketing; konkurence; referenčný koš; produkt
Název práce: Product analysis of Toyota Motor Czech spol. s.r.o
Autor(ka) práce: Kurucová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This thesis analyzes the products of Toyota Motor Czech spol. s.r.o. which is a company operating on the Slovak and Czech car market. The work is based on the theoretical knowledge described in the first part. The first part is then followed by a practical section, in which I first describe the current market situation in the automotive industry in Czech and Slovak Republic. Further I characterize the company Toyota Motor Czech spol. s.r.o. itself, then I describe the most important car models and related market segments. Later in the practical part I analyze the models of Toyota in terms of price and marketability over the competition. The final section summarizes the information obtained and gives some recommendations that the company could use in the future to improve the position of individual models.
Klíčová slova: competitor basket; competition; product; price ; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28180/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: