Marketingová strategie značky Miele

Název práce: Marketingová strategie značky Miele
Autor(ka) práce: Novotná, Barbora
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Sontag, Darina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce pojednává o tom, co je to marketingová strategie, jaké má složky a jakým způsobem je vhodné prezentovat a distribuovat ten který produkt. Tento obecný vzor je dále použit pro analýzu současné marketingové strategie značky Miele, která je doplněna o výsledky dotazníkového šetření. Na základě analýzy současné strategie je navržena strategie nová, která má prémiové značce, jako je Miele, pomoci zvýšit tržní podíl i zisky.
Klíčová slova: Miele; Marketingový mix; Prémiová značka; Propagace; Marketingová strategie; Event
Název práce: Marketing strategy of Miele
Autor(ka) práce: Novotná, Barbora
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Sontag, Darina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the terms like marketing strategy, its components and the suitable way for promotion and distribution of the specific product. This general idea is then used for analysis of present marketing strategy of Miele which is accompanied by the questionary results. Based on the analysis of present marketing strategy is proposed new strategy which should help the premium brand like Miele to increase the market share and the profit.
Klíčová slova: Marketing mix; Miele; Premium brand; Marketing strategy; Event; Promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27834/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: