Nové trendy v marketingu telekomunikací

Název práce: Nové trendy v marketingu telekomunikací
Autor(ka) práce: Machová, Vendula
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kocour, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce mapuje situaci na trhu telekomunikací v České republice, analyzuje hlavní hráče na českém i světovém trhu a analyzuje možnosti marketingu a představení vyspělých technologií zákazníkům uživatelsky komfortní formou.
Klíčová slova: umělá inteligence; ambient intelligence; marketing; telekomunikace; 3G; LTE; M2M; business intelligence
Název práce: New trends in telecommunications marketing
Autor(ka) práce: Machová, Vendula
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Kocour, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis maps the situation in the telecommunications market in the Czech Republic, analyzes the major players on the Czech nad world market, and analyzes the possibilities of marketing and presentation of high-tech to customers in user-friendly form.
Klíčová slova: LTE; ambient intelligence; 3G; marketing; business intelligence; telecommunications; artificial intelligence; M2M

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 7. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27089/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: