Product placement v pořadech českých televizních stanic

Název práce: Product placement v pořadech českých televizních stanic
Autor(ka) práce: Barvíková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Umisťování produktů do televizních pořadů bylo v České republice legalizováno 1. 6. 2010. Od té doby začaly televizní stanice product placement hojně využívat a získavají tak další finanční prostředky do rozpočtů. Cílem této práce je metodou dotazníkového šetření analyzovat použití product placementu v pořadech českých televizních stanic včetně analýzy jeho efektivity v segmentu diváků ve věku od 16 do 26 let. Zda jsou televizní diváci s problematikou product placementu seznámeni, zda vědí, co tento pojem znamená, zda dokáží tento druh reklamy v pořadech identifikovat a zda se tímto druhem reklamy řídí při nákupech zboží.
Klíčová slova: cena product placementu; product placement; televizní stanice; reklama
Název práce: Product placement in Czech televisions' programmes
Autor(ka) práce: Barvíková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Product placement in Czech television programmes was legalized in 1st June 2010. Product placement has started to be used by television stations since this date. Television stations gain other funds to their budgets. The aim of this thesis is to analyze by questionnaire the usage of product placement in Czech televisions' programmes including the analysis of its efficiency on segment of televiewers in age between 16 and 26 - whether televiewers at this age know what product placement is, whether they can recognize this type of advertising in programmes and whether product placement influences them doing shopping.
Klíčová slova: product placement; price of product placement; television stations; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 6. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 8. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26774/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: