Spotřební chování a zdravý životní styl

Název práce: Spotřební chování a zdravý životní styl
Autor(ka) práce: Kolářová, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harudová , Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce obsahuje devět kapitol. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s teorií spotřebního chování a poukazuje na to, že člověk je ve svém životě a při svém rozhodování vždy ovlivněn mnoho zásadními faktory a to zejména kulturními, společenskými, osobními, psychologickými. Je zde nastíněn pohled čtyř myšlenkových škol, které se rozdílným způsobem dívají na spotřebitelovo chování předcházející koupi (ekonomický, pasivní, kognitivní, emotivní pohled). Teoretická část práce se dále věnuje objasnění a vymezení pojmu zdravý životní styl a rozebírá vývoj stravovacích návyků na českém trhu. Praktická část začíná krátkým seznámením s podnikem. Dále se věnuje analýze současné situace podniku pomocí vnějších a vnitřních analýz a rozebírá současný stav jednotlivých složek marketingového mixu. Pro zjištění pohledu české populace na zdravý životní styl a následný návrh marketingové strategie pro zavedení programu letní aktivní dovolené, je v práci využita metoda dotazování. Diplomová práce nastiňuje koncepci uspořádání marketingových nástrojů pro zavedení programu letní aktivní dovolené.
Klíčová slova: marketingový výzkum; životní styl; marketingová strategie; aktivní dovolená; Spotřební chování
Název práce: Consumer Behaviour and Healthy Life Style
Autor(ka) práce: Kolářová, Ivana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Harudová , Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part describes theory of consumer behavior and explores all related aspects such as social, cultural, private and psychological. Four different types of view are outlined in this part. These are economical, passive, cognitive and emotional. Theoretical part of the thesis further describes "healthy live style" and "eating behavior" of czech population. Practical part starts with a brief introduction of analyzed company and then continues with current marketing strategy using external and internal analysis. The questionnaire was used to gather information about attitude of czech population to healthy life style. The thesis gives an example of implementation marketing tools for realization of active summer holiday
Klíčová slova: consumer behaviour; active holiday; marketing research; marketing strategy; lifestyle

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 1. 2009
Datum podání práce: 15. 4. 2010
Datum obhajoby: 3. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18388/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: