Ambiente - posouzení nákupní atmosféry ve franšízingové jednotce

Název práce: Ambiente - posúdenie nákupnej atmosféry vo frančízingovej jednotke
Autor(ka) práce: Štucková, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca hodnotí nákupnú atmosféru v dvoch jednotkách frančízingového reťazca Ambiente, ktorými sú jednotka Restaurante Brasileiro v Slovanskom dome a jednotka na ulici U radnice. V práci skúmam aj vplyv frančízingu na nákupnú atmosféru v týchto jednotkách. Teoretická časť vymedzuje pojem nákupná atmosféra, kritéria jej hodnotenia, metódy slúžiace na jej zhodnotenie a definuje pojem frančízing. V praktickej časti sú obe jednotky porovnané a obsahuje odporúčania na vylepšenie nákupnej atmosféry. Okrem toho je v nej obsiahnutý vplyv frančízingu v daných jednotkách.
Klíčová slova: Restaurante Brasileiro; frančízing; nákupná atmosféra
Název práce: Ambiente - posouzení nákupní atmosféry ve franšízingové jednotce
Autor(ka) práce: Štucková, Ivana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou jednotkách franšízingového řetězce Ambiente, kterými jsou jednotka Restaurante Brasileiro ve Slovanském domě a jednotka na ulici U radnice. V práci zkoumám i vliv franšízingu na nákupní atmosféru v těchto jednotkách. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení, metody sloužící na její zhodnocení a definuje pojem franšízing. V praktické části jsou obě jednotky porovnané a obsahuje odporučení na vylepšení nákupní atmosféry. Kromě toho je v ní obsáhnutý vplyv franšízingu v daných jednotkách.
Klíčová slova: Restaurante Brasileiro; franšízing; nákupní atmosféra
Název práce: Ambiente - Assessment of the shopping atmosphere in franchise
Autor(ka) práce: Štucková, Ivana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Turnerová, Lenka
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the shopping atmosphere in two units of franchising Ambiente chain: Restaurante Brasileiro in Slovanský dům and the one on the street U radnice. In this work, I investigate the effect of franchising on the shopping atmosphere in these units. The theoretical part defines the concept of shopping atmosphere, its evaluation criteria and methods used to evaluate and define the term of franchising. In the practical part, the units are compared and it contains a recommendation how to improve the shopping atmosphere and, moreover, it deals with the impact of franchising in these units.
Klíčová slova: Restaurante Brasileiro; franchising; shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 11. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28816/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: