Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o

Název práce: Specifika a analýza B2B marketingové strategie kosmetické firmy Heitland a Petre, s.r.o
Autor(ka) práce: Dragonová, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení B2B marketingové strategie společnosti Heitland a Petre, s.r.o. Teoretická část práce se zabývá podstatou marketingu, strategickým marketingovým procesem a specifiky marketingu B2B. Praktická část zahrnuje představení společnosti Heitland a Petre, její SWOT analýzu a charakterizuje stávající marketingovou strategii. Rovněž jsou zde na základě terénního šetření popsány návrhy na vylepšení marketingu firmy do budoucna.
Klíčová slova: kosmetika; marketingová strategie; SWOT analýza; marketingový mix; B2B marketing
Název práce: Specifics and analysis of B2B marketing strategy of the company Heitland a Petre, s.r.o
Autor(ka) práce: Dragonová, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of the thesis is to analyze and evaluate B2B marketing strategy of the company Heitlend a Petre, s.r.o. The theoretical part deals with the essence of marketing, strategy marketing process and specifics of B2B marketing. The case study comprises of Heitland a Petre company overview, SWOT analysis and characterizes current marketing strategy. There are also suggestions for improvement of their marketing to the future based on results of field investigation.
Klíčová slova: cosmetics; marketing strategy; marketing mix; SWOT analysis; B2B marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28417/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: