Vnímání reklamy na tabákové a alkoholické výrobky

Název práce: Vnímání reklamy na tabákové a alkoholické výrobky
Autor(ka) práce: Vondráková, Radka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé práce je zjistit, jaký je postoj české společnosti k reklamě, tabákovým a alkoholickým výrobkům a reklamě na tyto výrobky, jestli se tento postoj liší u mužů a u žen a u studentů vysokých škol. Ke splnění těchto cílů jsem využila analýzu sekundárních dat výzkumu Market & Media & Lifestyle -- TGI, analýzu primárních dat získaných internetovým dotazníkem a porovnání výsledků z obou analýz. Na jejich základě jsem dospěla k závěru, že i když studenti vysokých škol mají negativnější vztah ke kouření než respondenti výzkumu MML -- TGI a naopak daleko pozitivnější vztah k alkoholu než respondenti druhého výzkumu, tak reklamu na tabákové a alkoholické výrobky by jich zakázalo méně než respondenti MML - TGI.
Klíčová slova: reklama; tabák; alkohol
Název práce: The perception of tobacco and alcohol advertisement
Autor(ka) práce: Vondráková, Radka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my thesis is to find out what is the position of the Czech society to advertising, tobacco and alcoholic products and advertising of these products, if this position differs for men and for women and for university students. In order to achieve my goals, I used the analysis of secondary data from Market & Media & Lifestyle -- TGI, the analysis of primary data obtained from the internet questionnaire and comparison of results of both analyses. On this basis, I came to conclusion that despite university students have more negative relationship to smoking than respondents of MML-TGI and, conversely, more positive relationship to alcohol than respondents of the second research, more students than respondents MML-TGI think that tobacco and alcohol advertising should not be prohibited.
Klíčová slova: alcohol; tobacco; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2010
Datum podání práce: 9. 5. 2011
Datum obhajoby: 2. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30291/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: