Návrh marketingové strategie pro začínající malý podnik

Název práce: Návrh marketingové strategie pro začínající malý podnik
Autor(ka) práce: Hanzlík, Radek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Stehlíková, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro začínající podnik, kterým je závodní dráha pro amatérské závody automobilů. Samotnému návrhu předchází teoretická část zaměřená na složky tvorby marketingové strategie a objasňující problematiku nových marketingových trendů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pro vlastní návrh marketingové strategie s přihlédnutím k výsledkům marketingového výzkumu provedeného pomocí dotazníku.
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketing; marketingová strategie
Název práce: Recommended marketing strategy for a starting small company
Autor(ka) práce: Hanzlík, Radek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Stehlíková, Miroslava
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with recommended marketing strategy for a starting small company, which business is based on renting cheap racing cars and racing circuit. The main objective of this thesis is to recomend marketing strategy which makes use of the latest marketing trends and takes into account results from marketing research based on questionnaire.
Klíčová slova: marketing; marketing strategy; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2010
Datum podání práce: 31. 5. 2011
Datum obhajoby: 2. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29144/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: