Analýza sociální kampaně - Česko proti chudobě

Název práce: Analýza sociální kampaně - Česko proti chudobě
Autor(ka) práce: Křížová, Ilona
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce s tématem Analýza sociální kampaně - Česko proti chudobě pojednává o účinnosti komunikace kampaně s veřejností. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociální kampaní, na představení problematiky chudoby a způsobu boje proti chudobě ve světě a představení kampaně Česko proti chudobě. V praktické části jsou porovnány způsoby komunikace a použité prvky některých evropských sociálních kampaní bojujících proti chudobě s komunikací a prvky kampaně Česko proti chudobě. Pomocí průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření zároveň zjišťuje, zda existuje povědomí veřejnosti o kampani, dále prostřednictvím jakých komunikačních médií se o kampani nejčastěji dovídá, jestli se lidé nějakým způsobem zapojují do kampaně a věří v její smysl, a zároveň zda se česká společnost o samotnou problematiku chudoby zajímá.
Klíčová slova: komunikace; sociální marketing; Globální výzva k akci proti chudobě; Rozvojové cíle tisíciletí
Název práce: The analysis of social campaign – Czechia against poverty
Autor(ka) práce: Křížová, Ilona
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
A bachelor thesis Analysis of a Social Campaign -- Česko proti chudobě (Czechia against poverty) deals with an influence of a communication of the campaign on the society. A theoretical part is focused mainly on an explanation of terms connected to a social campaign, on an introduction to poverty issues, on a way of a fight against poverty in the world and an introduction to the Česko proti chudobě campaign. There are methods of communication of other European social campaigns compared to the Czech one (Česko proti chudobě) in a practical part. The practical part also tries to find out if there is an awareness of the campaign among the public, through which mass media people learn about the campaign, whether the public is somehow participating in the campaign, if it trusts in the purpose of the campaign and at the same time whether the Czech society is interested in poverty issues. There was a survey conducted to find out these facts.
Klíčová slova: Communications; Millennium Development Goals; social marketing; Global call to poverty

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 3. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28620/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: