Loajalita zákazníků k dm drogerii

Název práce: Loajalita zákazníků k dm drogerii
Autor(ka) práce: Vachková, Rita
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou spotřebního chování a loajality. Loajalita zákazníků je zkoumána na trhu s drogistickým zbožím, konkrétně u řetězce dm drogerie markt. Pomocí marketingového výzkumu provedeného dotazníkovým šetřením jsou zjištěny informace, na základě kterých jsou vyvozena fakta o loajalitě zákazníků k dm drogerii markt. Práce je rozdělena do několika kapitol, dvě jsou ryze teoretické, jedna kapitola je věnována popisu vybraného řetězce -- dm drogerie markt, a dále se přechází k výzkumu, nejprve jsou analyzována data sekundární a poté primární. Zastřešujícím cílem této práce je zjištění, zda jsou k této drogerii zákazníci loajální a proč. Avšak to s sebou nese několik podcílů - proč zákazníci chodí právě do této drogerie, zda chodí i jinam a proč, vliv věrnostního programu na jejich rozhodování, a především konkrétní informace o spokojenosti zákazníků s touto drogerií.
Klíčová slova: loajalita; dm drogerie markt; marketing; spotřební chování
Název práce: Loyalty of customers to the dm drugstore
Autor(ka) práce: Vachková, Rita
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Procházková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is about the characteristics of consumer behavior and loyalty. Loyalty of customers is examined in the market with drugstore products concretely at the dm drugstore. Using marketing research conducted by questionnaire survey are detected information, whereby are deduced facts about customer loyalty to the dm drugstore. The thesis is divided into several chapters, two of them are purely theoretical, one chapter is devoted to the description of the selected chain - dm drugstore, after that follows research - secondary data are analyzed at first and then primary data. The overarching goal of this work is to determine whether customers are loyal to this drugstore and why. However, this entails several sub-goals - why customers go shopping into this drugstore, if they go elsewhere and why, the influence of a loyalty program for their decisions, and above all specific information about customer satisfaction with the drugstore.
Klíčová slova: consumer behavior; loyalty; dm drugstore; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 2. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27861/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: