Heineken na českém trhu - analýza sortimentu

Název práce: Heineken na českom trhu - analýza sortimentu
Autor(ka) práce: Pavlišin, Dominik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Avrat, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou sortimentu spoločnosti Heineken Česká republika, a.s. Na základe teoretických východísk, som tieto poznatky aplikoval v praktickej časti, kde som porovnal jednotlivé značky sortimentu spoločnosti. Práca analyzuje strategické podnikateľské jednotky v portfóliu, porovnáva ich s konkurenciou a poukazuje na možné ohrozenia alebo naopak výhody na trhu. Práca by mala čitateľovi, umožniť komplexný pohľad na sortimentnú politiku spoločnosti Heineken Česká republika, a.s.
Klíčová slova: Heineken; Pivo; Sortiment
Název práce: Heineken na českém trhu - analýza sortimentu
Autor(ka) práce: Pavlišin, Dominik
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Avrat, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sortimentu společnosti Heineken Česká republika, a.s. Na základě teoretických východisek jsem tyto poznatky aplikoval v praktické části, kde jsem porovnal jednotlivé značky sortimentu společnosti. Práce analyzuje strategické podnikatelské jednotky v portfoliu, porovnává je s konkurencí a poukazuje na možné ohrození a nebo naopak výhody na trhu. Práce by měla čitatelům umožnit komplexní pohled na sortimentní politiku společnosti Heineken Česká republika, a.s.
Klíčová slova: Pivo; Heineken; Sortiment
Název práce: Heineken in Czech republic- product protfolio analysis
Autor(ka) práce: Pavlišin, Dominik
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Avrat, Tomáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bachelor thesis analyzes the product portfolio strategy of Heineken Czech republic, joint-stock company, by using the theoretical basis and applying this knowledge in a practical part. In this part I compare different brands of portfolio. Paper analyzes the strategic business units (SBU's) in the product portfolio, comparing them with competitors and revealing a possible threat or benefit on the market. Work should help reader, to have a comprehensive view on the product portfolio strategy of Heineken Heineken Czech republic, joint-stock company.
Klíčová slova: Heineken; Product portfolio; Beer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 2. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27833/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: