Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele

Název práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti Izraele
Autor(ka) práce: Gajdušková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Šípková, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce charakterizuje základní vlastnosti trhu, pilíře, na nichž je postavena izraelská ekonomika, silné i problémové oblasti a dosavadní vývoj relevantních charakteristik trhu. Zabývá se i kulturou a jejími specifiky, zvláště při obchodním jednání. Je založena na PEST analýze. Popisuje přírodní prostředí, společnost a kulturu, politický systém a právní normy. Největší pozornost je věnována ekonomickému prostředí a jeho vývoji. Významnou část tvoří zahraniční obchod, protože Izrael je malý stát a je závislý na obchodu s ostatními zeměmi. Samostatná kapitola je věnována obchodu s ČR, který vykazuje rostoucí tendenci.
Klíčová slova: zahraniční obchod; ekonomika; kultura; společnost; Izrael

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2007
Datum podání práce: 14. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5531/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: