Návrh strategie rozšíření produktu Kofola na rakouský trh

Název práce: Návrh strategie rozšíření produktu Kofola na rakouský trh
Autor(ka) práce: Klímová, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První část práce popisuje teorie mezinárodního marketingu. Druhá část se zabývá analýzou firmy a značky Kofola na českém trhu a shrnuje základní specifika expanze firmy na Slovensko, do Polska, Maďarska a Ruska.Závěrečná část práce je poté věnována analýze rakouského trhu sycených nápojů a návrhu marketingové strategie pro vstup Kofoly na něj.
Klíčová slova: soft drinks; nápoje; marketingová strategie; mezinárodní marketing; Kofola
Název práce: Draft strategy for expansion of product ,,Kofola" to the Austrian market
Autor(ka) práce: Klímová, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first part of the thesis describes the theories of international marketing. The second part deals with analysis of the company and brand Kofola at the Czech market, and summarizes the basic specifics of the company's expansion to Slovakia, Poland, Hungary and Russia. The final part is devoted to analysis of Austrian soft-drinks market and drafts a strategy for Kofola there.
Klíčová slova: international marketing; Kofola; marketing strategy; soft drinks

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2010
Datum podání práce: 1. 4. 2011
Datum obhajoby: 17. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27753/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: