Virální marketing a akademická instituce

Název práce: Virální marketing a akademická instituce
Autor(ka) práce: Koktová, Silvie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá moderním, neustále se rozvíjejícím druhem internetového marketingu - tzv. virálním marketingem. Pojednává o jeho vzniku, principu, procesu, o jeho výhodách a nevýhodách, o typech virálního marketingu a o předpokladech vytvoření úspěšné virální kampaně. Cílem teoretické části je především pochopení virálního marketingu jako jednoho z efektivních nástrojů současného marketingu. V teoretické části je také rozpracováno marketingové řízení školy, ze kterého vycházíme v praktické části. V praktické části se tato práce zabývá studiem využití virálního marketingu v oblasti akademického řízení. Práce zahrnuje návrh na vytvoření virální kampaně, kterou by bylo možné použít při přijímacím řízení na Fakultu managementu v Jindřichově Hradci.
Klíčová slova: marketingové řízení školy; virální marketing; word-of-mouth marketing
Název práce: Viral Marketing and Academic Institution
Autor(ka) práce: Koktová, Silvie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis examines modern and constantly developing kind of internet marketing -- the so called viral marketing. It deals with its origin, principle, process, advantages and disadvantages, types of viral marketing and presumptions of creating successful viral campaign. The aim of the theoretical part is especially the understanding of viral marketing as one of the effective instruments of contemporary marketing. In this theoretical part the thesis also elaborates a marketing school management and what creates the base for the practical part. The practical part focuses on research of usage of viral marketing in the area of academic management. The thesis includes proposal for creating a viral campaign, which could be put to use for admission procedure for the Faculty of Management in Jindřichův Hradec.
Klíčová slova: marketing school management; viral marketing; word-of-mouth marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu informací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 5. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 17. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26566/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: