Vývoj elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin

Název práce: Vývoj elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin
Autor(ka) práce: Nováková, Marcela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá vývojem elektronického obchodu se zaměřením na prodej potravin. Na začátku popisuje vývoj informačních technologií od počátku šíření výpočetní techniky až po jejich dnešní využití. Dále se specializuje na elektronický obchod. Definuje ho, ukazuje jeho členění a popisuje výhody i nevýhody nákupů po internetu. Následně naznačuje jeho právní zakotvení a zmiňuje práva spotřebitele při elektronických nákupech. Jsou jmenovány organizace zabývající se pomocí spotřebitelům. Zbytek práce se pak věnuje prodeji potravin na internetu. Je zmapována jeho historie a obchody, které se prosadily v zahraničních státech. České obchody jsou vzájemně porovnávány s kamennou prodejnou.
Klíčová slova: certifikovaný obchod; prodej potravin po internetu; elektronický obchod; spotřebitel; internet
Název práce: The evolution of electronic commerce focusing on sale of food
Autor(ka) práce: Nováková, Marcela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Kubálek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis concentrates on electronic commerce with focus on sale of food. At first, history of information technology is described. An important part belongs to electronic commerce which is defined here. The division of e-commerce is depicted, positives and negatives of internet shopping are discussed. The question of law is mentioned and the main figure is consumer and his protection. Later, online grocery shops, that succeeded in the world, are named and described. Finally, Czech online shops selling food are compared with each other and with a hypermarket.
Klíčová slova: consumer; certified shop; electronic commerce; online grocery shop; internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 2. 2011
Datum podání práce: 1. 6. 2011
Datum obhajoby: 20. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30240/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: