Význam body image v marketingové komunikaci

Název práce: Význam body image v marketingovej komunikácii
Autor(ka) práce: Váradyová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V tejto bakalárskej práci sa venujem problematike body image v marketingovej komunikácii so zameraním na zobrazovanie ženského tela v reklamách. Teoretická časť obsahuje základne definície z oblasti marketingovej komunikácie, médií, reklamy a body image. Praktická časť je venovaná obsahovej analýze vybraných časopisov a dotazníkovému šetreniu.
Klíčová slova: médiá; body image; reklama
Název práce: Význam body image v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Váradyová, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V této bakalářské práci se věnuji problematice body image v marketingové komunikaci se zaměřením na zobrazování ženského těla v reklamách. Teoretická část obsahuje základní definice z oblasti marketingové komunikace, médií, reklamy a body image. Praktická část je věnována obsahové analýze vybraných časopisů a dotazníkovému šetření.
Klíčová slova: médiá; reklama; body image
Název práce: Importance of body image in marketing communication
Autor(ka) práce: Váradyová, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This work is dedicated to the issue of body image in marketing communications with a focus on displaying the female body in advertisements. The theoretical section contains basic definitions of the marketing communication, media, advertising and body image. The practical part is devoted to content analysis of selected journals and the questionnaire.
Klíčová slova: body image; marketing communication; media

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2010
Datum podání práce: 1. 6. 2011
Datum obhajoby: 20. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28557/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: