Návrh marketingové strategie Altus Software

Název práce: Návrh marketingové strategie Altus Software
Autor(ka) práce: Ostrý, Marek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kešner, Martin
Oponenti práce: Tyll, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Návrh marketingové strategie Altus Software je práce, která se zabývá marketingovou strategií IT společnosti dodávající ERP řešení na trhu malých a středních firem. V práci se využívá teoretických poznatků z oblasti strategického marketingového řízení a praktických znalostí autora z oboru informačních systémů ERP. Cílem práce je vypracovat marketingovou strategickou analýzu a v návaznosti na ni vytvořit návrh marketingové strategie. Začátek praktické části popisuje společnost Altus Software a umožňuje i neznalému čtenáři pochopit smysl podnikání společnosti. V průběhu analýzy autor dochází k závěru, že potencionál trhu není využitý a je možné podnikání společnosti dále rozvíjet. Většina obav, které se v praxi objevují, je postavena na nesprávných hypotézách a autor je vyvrací.
Klíčová slova: analýza; marketing; software; ERP; strategie
Název práce: Proposal of marketing strategy for Altus Software
Autor(ka) práce: Ostrý, Marek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kešner, Martin
Oponenti práce: Tyll, Ladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The proposal of the marketing strategy for Altus Software is a work that deals with the marketing strategy of IT companies that supply the ERP solutions on the small and middle market businesses. The thesis takes advantage of theoretical information about the strategic marketing management and practical information of the author from the field of the information systems ERP. The aim of the thesis is to create a marketing startegic analysis following the proposal of a marketing strategy. The beginning of the practical part of the work describes the company Altus Software and allows even the unaware reader to understand the meaning of the company's business. In the process of analysis, the author concludes that the potential on the market is not entirely utilised and that it is possible to further develop the company's business. Most of the concerns that appear in practice are based on wrong hypotheses and the author disproves them.
Klíčová slova: ERP; strategy; marketing; software; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2010
Datum podání práce: 20. 5. 2011
Datum obhajoby: 22. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28601/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: