Strategie společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a zahraničních trzích

Název práce: Strategie společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Kouřilová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Čížek, Erik
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii společnosti Jan Becher-Karlovarská Becherovka na českém a hlavních exportních trzích. Vychází ze zhodnocení externích a interních vlivů a vyzdvihuje charakteristické rysy jednotlivých trhů. Zaměřuje se také na srovnání marketingových strategií na těchto trzích a pokouší se navrhnout co nejefektivnější řešení do budoucna.
Klíčová slova: klíčové thry; marketinová strategie; analýza prostředí

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2007
Datum podání práce: 14. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5561/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: