Franšízink jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franšízink jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Píšťková, Petra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kohlová, Lenka
Oponenti práce: Vohralík, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce popisuje podstatu franchisingu, předpoklady jeho úspěšného fungování a jeho přednosti a nedostatky jak pro franchisory, tak pro franchisanty. Dále je zde popsáno, jak probíhá tvorba franchisingového souboru, a jsou analyzovány nezbytné náležitosti franchisingového podnikání, tj. franchisingová smlouva a manuál. Především je zde však zhodnocen a analyzován franchisingový koncept společnosti EURECA SHOPS s.r.o., která provozuje v ČR síť prodejen pečiva a rychlého občerstvení PANERIA a od roku 2001 poskytuje své know-how i na základě franchisy.
Klíčová slova: koncept Paneria; tvorba franchisingového souboru; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2007
Datum podání práce: 15. 5. 2007
Datum obhajoby: 6. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5572/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: