Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika vybrané země: Malajsie

Název práce: Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika vybrané země: Malajsie
Autor(ka) práce: Pluhařová, Marta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sztogrynová, Miroslava
Oponenti práce: Mišovská, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Malajsie. Je rozdělena do tří hlavních celků. V úvodní části jsou uvedeny základní údaje o zemi.Druhá kapitola se věnuje podnikatelskému prostředí.Hodnotí makroekonomické ukazatele, zahraniční obchod, investiční klima a zvláštní pozornost je věnována obchodní a ekonomické spolupráci s Českou republikou. Třetí kapitola se zabývá kulturou a obchodními zvyklostmi. Věnuje se kulturním dimenzím, společenským zvyklostem, komunikaci, vlivu náboženství atd. Závěr kapitoly pojednává o obchodním jednání. Cílem práce je seznámit čtenáře blíže s malajským prostředím.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2006
Datum podání práce: 29. 6. 2006
Datum obhajoby: 31. 8. 2006
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/3284/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: