Analýza podpory prodeje společnosti Henkel

Název práce: Analýza podpory prodeje společnosti Henkel
Autor(ka) práce: Kohoutová, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Vyskočilová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této bakalářské práce je Analýza podpory prodeje společnosti Henkel. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podporou prodeje, jejími cíli, výhodami a nevýhodami. Teoretická část je dále věnována komunikaci v místě prodeje a charakteristice jednotlivých cest podpory prodeje. V úvodu praktické části je představena společnost Henkel a konkrétní produkt, určený pro analýzu kampaně podpory prodeje. Praktická část je rozdělena na dva úseky, a to na analýzu podpory prodeje vybraného produktu a na vnímání značky Henkel mezi studenty. V závěru praktické části jsou uvedena praktická doporučení pro další podobné kampaně.
Klíčová slova: vnímání značky; komunikace v místě prodeje; podpora prodeje; kampaň na podporu prodeje
Název práce: Analysis of sales promotion of Henkel company
Autor(ka) práce: Kohoutová, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Skokanová, Dagmar
Oponenti práce: Vyskočilová, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is the analysis of sales promotion of Henkel company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is concerned with sales promotions, its objectives, advantages and disadvantages. The theoretical part deals with POP communication and characteristics of various ways to support sales. The introduction of the practical part introduced Henkel company and the specific product designed for the analysis of sales promotion campaigns. The practical part is divided into two sections, namely the analysis of sales promotion of a selected product and the perception of Henkel brand among students. The conclusion of the practical section summarizes practical recommendations for similar future campaigns.
Klíčová slova: brand perception; POP communications; sales promotion campaign; sales promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 22. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: