Affiliate marketing

Název práce: Affiliate marketing
Autor(ka) práce: Hesoun, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se věnuje online affiliate marketingu z pohledu obchodníka na Internetu. Ve své první, teoretické, části charakterizuje affiliate marketing, rozebírá nejvýznamnější affiliate řešení na českém trhu a možnosti jejich implementace. Ve druhé, praktické, části se podrobněji věnuje affiliate programu společnosti GameLeader, s.r.o. Rozebírá očekávání podniku od zavedení affiliate programu a vyhodnocuje, zda byla očekávání splněna. Dále na základě analýzy dat získaných z reklamních kampaní na internetovém herním magazínu Zing.cz, který je zapojen do affiliate programu společnosti, formuluje všeobecně uplatnitelná doporučení při zavádění a nastavení reklamních kampaní v affiliate programu.
Klíčová slova: internetová reklama; partnerský program; provize; affiliate marketing
Název práce: Affiliate Marketing
Autor(ka) práce: Hesoun, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis focuses on the topic of online affiliate marketing from the perspective of an internet entrepreneur. In the first, theoretical part, it characterizes the affiliate marketing, describes different, significant affiliate solutions in the Czech market and opportunities for their implementations. In the second, practical part, it concentrates mainly on an affiliate program of a company called GameLeader, s.r.o. It analyses expectations of the business from the implementation of the affiliate program and evaluates if the expectations have been met. The data obtained from marketing campaigns of gaming internet magazine Zing.cz, which is a part of the affiliate program of the organisation, is analysed in the last part of the bachelor's thesis. Finally, it formulates general recommendations for implementation and configuration of marketing campaigns in an affiliate program, based on examined data.
Klíčová slova: partner programme; Internet advertising; commision; affiliate marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2010
Datum podání práce: 15. 12. 2010
Datum obhajoby: 22. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/26724/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: