Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení

Název práce: Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu: OTC léky proti nachlazení
Autor(ka) práce: Machová, Gabriela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lešetický, Ondřej
Oponenti práce: Polanecká, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Zhodnocení marketingové komunikace vybraných farmaceutických produktů ze skupiny volně prodejných léčiv určených pro léčbu chřipky a nachlazení prostřednictvím dotazníkového šetření zaměřeného na specifické faktory ovlivňující spotřebitelské chování cílové skupiny zákazníků
Klíčová slova: Léky proti chřipce a nachlazení; OTC; Farmaceutický průmysl; Spotřebitelské chování; Marketingová komunikace
Název práce: Marketing Communication in Pharmaceutical Industry: OTC Medicines for Colds
Autor(ka) práce: Machová, Gabriela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lešetický, Ondřej
Oponenti práce: Polanecká, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Evaluation of marketing communication selected from the group of pharmaceutical products, OTC drugs intended for treatment of flu and colds by a questionnaire survey focused on specific factors influencing consumer behavior of the target group of customers
Klíčová slova: OTC; Marketing Communication; Drugs Against Flu and Colds; Pharmaceutical Industry; Consumer Behavior

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Institut managementu zdravotnických služeb

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 1. 2011
Datum podání práce: 22. 4. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31962/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: