Business Case pro zavedení CRM

Název práce: Business Case pro zavedení CRM
Autor(ka) práce: Šmíd, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Žid, Norbert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se věnuje teorii business case. Dále jsou v práci vysvětleny základní principy CRM (Customer Relationship Management) a v neposlední řadě je uvedena praktická ukázka business case ze zavedení CRM do telekomunikační společnosti. Práce vznikla na základě konzultací problematiky se seniorním manažerem ze společnosti Accenture v kombinaci s detailní analýzou veškerých relevantních materiálů. Přínosem práce je poukázání na postup a metodiku, jak se tvoří business case ve společnosti Accenture. V první části se práce zabývá teorií business case, jednotlivými kroky a způsobem tvorby a ukázkou metod. V druhé části práce vysvětluje teorii CRM v podmínkách telekomunikační společnosti. Ve třetí části práce rekapituluje business case pro telekomunikační společnost.
Klíčová slova: implementace; business case; CRM
Název práce: Business Case for implementation of CRM
Autor(ka) práce: Šmíd, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kunstová, Renáta
Oponenti práce: Žid, Norbert
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with a theory of business case. The contribution of this work is to show procedure and methodology how Accenture company creates the business case. There are explained basic principles of CRM. Moreover, there is a practical example of business case which shows the implementation CRM into telecommunication company. The work is based on my consultations of this issue with a senior manager from Accenture in combination with detail analysis of all relevant materials. The first part describes a theory of business case, its steps, methodology and a way how to create it. The second part explains a theory of CRM in condition of telecommuniation company. The third part is recapitulation the business case desinged for telecommunication company.
Klíčová slova: implementation; business case; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 2. 2011
Datum podání práce: 11. 5. 2011
Datum obhajoby: 23. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30177/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: