Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o

Název práce: Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o
Autor(ka) práce: Tejkal, Stanislav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Sekanina, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je analýza komunikačního mixu autoopravárenské divize společnosti 3M Česko, s.r.o. Samotné analýze předcházela stručná charakteristika společnosti, charakteristika trhu z hlediska tržních subjektů a určitých specifk trhu. V samotné analýze jsem hodnotil vyváženost složení komunikačního mixu, používání jednotlivých nástrojů s ohledem na efektivitu vynaložených finančních prostředků.
Klíčová slova: osobní prodej; podpora prodeje; autoopravárenství; komunikační mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 5. 2007
Datum podání práce: 15. 5. 2007
Datum obhajoby: 14. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5592/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: