Reklama a její vnímání mladými lidmi

Název práce: Reklama a její vnímání mladými lidmi
Autor(ka) práce: Bárta, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou vnímání reklamy mladými lidmi. První část shrnuje teoretická fakta - postavení reklamy v rámci marketingu, pozitiva a negativa reklamy, kognitivní vnímání a dotazníkové šetření. Druhá část je věnována výzkumu. Vyplývá z něj silně negativní vztah mladých k reklamě. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty.
Klíčová slova: vnímání; mladí lidé; reklama
Název práce: Advertising and it´s perception by young people
Autor(ka) práce: Bárta, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Drozen, František
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This labour deals with advertising and it's perception by young people. Firs part gives a summary of theoretical data - place of advertising in the whole marketing, positives and negatives of advertising, cognitive perception and questionare research. Second part analyzes the reasearch. It results in fact that young people have a strongly negative relation to advertising. All pieces of knowledge are summed up in the end.
Klíčová slova: young people; perception; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 12. 2010
Datum podání práce: 30. 4. 2011
Datum obhajoby: 28. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29337/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: