Proces zavádění nových výrobků společnosti McDonald ´s

Název práce: Proces zavádění nových výrobků společnosti McDonald ´s
Autor(ka) práce: Vaňková, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá způsobem zavádění nových výrobků společnosti McDonald's. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o základních pojmech obecného marketingu. Jsou to: SWOT analýza, marketingové komunikace, marketingové strategie a komunikační mix. V praktické části je představena historie společnosti, společenská odpovědnost a základní principy. Dále je práce zaměřena na jednotlivé způsoby hledání inspirace při vytváření nových produktů, kampaně, způsoby testování a zavádění výrobků přímo v restauraci. Cílem této bakalářské práce je tedy analyzovat, jak jsou nové výrobky společnosti McDonald's zaváděny v České republice a na základě této analýzy navrhnout zlepšení této strategie.
Klíčová slova: SWOT analýza; marketingové strategie; nové produkty
Název práce: The process of introducing new products of the company McDonald´s
Autor(ka) práce: Vaňková, Kateřina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Bachelor's thesis focuses on the way of introducing new products of the company McDonald's in the Czech Republic. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis deals the fundamental terms of general marketing. These are: SWOT analysis, marketing communications, marketing strategies and communication mix. In the practical part of the thesis is presented the history of the company, the corporate social responsibility and the basic principles. The following part is focused on different ways of finding inspiration to create new products, campaigns, ways of testing and implementation of new products in the restaurant. The goal of this Bachelor's thesis is to analyse how the new products of the company McDonald's are introduced in the Czech Republic and, according to the analysis, to create suggestions for improvement of this strategy.
Klíčová slova: SWOT analysis; new products; marketing strategies

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 28. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28884/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: