Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa

Název práce: Marketingová strategie pro franchisingový řetězec Potrefená Husa
Autor(ka) práce: Kodeš, Marek
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Petřík, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je popsat franchisingový řetězec restaurací Potrefená husa. Kombinací teoretických znalostí a praktické práce v terénu popisuje, jakým způsobem tento projekt funguje. Za pomoci SWOT analýzy a zevrubného popisu současného konceptu navrhuje možné změny současné marketingové strategie.
Klíčová slova: Pivovary Staropramen; Potrefená husa; Franchising
Název práce: Marketing Strategy of the Chain of Restaurants Potrefená Husa
Autor(ka) práce: Kodeš, Marek
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Petřík, David
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this bachelor thesis is to describe the marketing strategy of Potrefená Husa (a franchised chain of restaurants owned by Staropramen). By the combination of theoretical knowledge and practical fieldwork this project describes how this innovative idea of branded restaurants has been developed. Through a SWOT analysis and in-depth research I have obtained new ideas to improve the recent marketing strategy.
Klíčová slova: Pivovary Staropramen; Franchising; Potrefená husa

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 11. 2010
Datum podání práce: 13. 5. 2011
Datum obhajoby: 28. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28556/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: