Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku

Název práce: Problematika marketingových komunikací hudebních festivalů v Česku
Autor(ka) práce: Podivinská, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Soukup, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje problematice marketingu v kultuře, marketingovým a komerčním komunikacím obecně, a marketingovému a komunikačnímu mixu hudebních festivalů. V praktické části se podrobněji zabývám vybraným hudebním festivalem Podblaník. Na základě dostupných informací popisuji marketingový a komunikační mix festivalu Podblaník a analyzuji jeho propagační kampaň. V závěru práce navrhuji doporučení pro marketingové komunikace tohoto festivalu.
Klíčová slova: marketing; hudební festival; komunikační mix; Podblaník; propagační kampaň; marketingová komunikace; marketingový mix; komerční komunikace; hudba
Název práce: The matter of marketing communication of music festivals in Czech Republic
Autor(ka) práce: Podivinská, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Soukup, Vladimír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Theoretical part of this bachelor thesis focuses on arts marketing, marketing communications and commercial communications in general, and marketing and communication mix of music festivals. In practical part of the thesis I present a particular music festival Podblaník. Based on available information I analyze the marketing and communication mix of music festival Podblaník and its promotion campaign. In the last part of this work propose my own recommendation for the future activities of marketing communications for this festival.
Klíčová slova: music; marketing mix; marketing communication; promotion campaign; communication mix; marketing; music festival; commercial communication; Podblanik

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2010
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 28. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/28004/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: