Analýza komunikačního mixu spořicího účtu České spořitelny

Název práce: Analýza komunikačního mixu spořicího účtu České spořitelny
Autor(ka) práce: Voldřichová, Kamila
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Diviš, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce si klade za cíl zanalyzovat komunikační mix spořicího účtu České spořitelny. V teoretické části rozebírá marketingové aktivity z obecného pohledu, detailněji je zde popsán komunikační mix. Praktická část začíná představením firmy a jejích produktů, dále popisuje vytvoření spořicího účtu s náhledem na konkurenční prostředí z hlediska nákladů na reklamu. Klíčovou částí práce jsou kapitoly o návrhu a realizaci kampaně obsahující zvolení cílové skupiny, vytvoření grafického konceptu a komunikačního plánu. Na závěr se práce věnuje vyhodnocení celé kampaně.
Klíčová slova: Česká spořitelna; Marketingový mix; Spořicí účet; Komunikační mix
Název práce: Analysis of Česká spořitelna's saving account communication mix
Autor(ka) práce: Voldřichová, Kamila
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Diviš, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis aims to analyze communication mix of Česká spořitelna's saving account. The theoretical part assays marketing activities from general perspective with detail focus on communication mix. Applied part begins with introduction of the firm and its products, afterwards describes development of saving account with overview of competitors based on advertising costs. The key part of the thesis are chapters about campaign proposal and execution containing target group definition, creation of graphic concept and communication plan. At the end the thesis deals with the evaluation of the whole campaign.
Klíčová slova: Saving account ; Česká spořitelna; Communication mix; Marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2010
Datum podání práce: 15. 5. 2011
Datum obhajoby: 28. 6. 2011
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/27739/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: